Բառակազմություն գործնական քերականություն

Յուրաքանչուր եռյակից կազմի՛ր երեքական բարդ բառ: 

Սենյակ, հյուր, խաղ-բ հյուրասենյակ, խաղասենյակ, հյուրախաղ

Ձյուն, ծաղիկ, շատ-ձնծաղիկ,ձնաշատ,ծաղկաշատ

Սեր, ընկեր, զրույց-զրուցընկեր,ընկերասեր,զրուցասեր

Գիծ, ուղիղ, անկյուն-անկյունագիծ,ուղանկյուն,ուղագիր

Երգ, պար, խումբ-պարերգ,պարախումբ,երգչախումբ,

Քաղաք, պետ, գյուղ-քաղաքապետ,գյուղապետ,

Բառաշարքում ընդգծել —ուկ վերջածանց ունեցող բառերը:

Արդուկ, օձաձուկ, շուտասելուկավելուկթզուկ, հայդուկ, սնդուկ, մածուկ, խղճուկ, արջամուկ, հեղուկթևանցուկ, շնաձուկ, պոչուկ, կաուչուկ, մժղուկ, շիկամուկ, դիպուկջերմուկ, խենթուկ, քաշքշուկ:

Բառաշարքում ընդգծել —ոց վերջածանց ունեցող բառերը:

Փողոց, սփռոց, դմբդմբոցզնգոցկրակոց, լիտրանոց, ծածկոց, դեղնաբոց, հյուրանոց, թրջոց,ջնջոց, արտառոց, միջոց, մթերանոց, ծովածոց, արգելոցսղոց, ծերանոց:

Բառաշարքում ընդգծել –ոտ վերջածանց ունեցող բառերը
:

Ժանգոտ, ծխախոտ, եռանդոտ, կարճաոտ, կորիզոտ, մշկահոտ, ստորոտ, նավթոտ, արոտ, կրքոտ, առավոտ, աղմկոտ, բամբասկոտ, յուղոտ, սրտամոտ, թախծոտհիվանդոտձյունոտ:

Բառաշարքում ընդգծել որդ վերջածանց ունեցող բառերը:

Ժառանգորդ, ավելորդ, երիզորդ, հաճախորդ, խորդուբորդ, յոթերորդ, դահուկորդգնորդ, ակորդ, անձրևորդ, առաջնորդմիջնորդ, ռեկորդ, պակասորդորսորդ, գարնանահորդ, վարորդ, երրորդ:

Բառաշարքում ընդգծել —ակ վերջածանցն ունեցող բառերը:

բանակ, սահնակ, դռնակ, բամբակ, պահակ, ամբարտակ, գնդակ, զսպանակ, կատակ, կայծակ, վրիպակ, մանկասայլակ, մշակ, սոխակ, ելակ, վահանակբռնակ, բարակ:


Գրել  -գույն բաղադրիչով երեքական գունանուն`  բույսերի անուններից, տարբեր առարկաների անուններից,  մետաղների անուններից:

բույսերի անուններից-վարդագույն,նարնջագույն,շագանակագույն

տարբեր առակների անուններից-մանուշակգույն,երկնագույն,մոխրագույն,

մետաղների նուներից-

Հեղինակ՝ alilitblog

Ես Լիլիթ Աղասարյան եմ։ Ես սիրում եմ խաղալ և անձրևոտ եղանակ, բայց իմ սիրած եղանակը ձմեռն է։Ազատ ժամանկ սիրում եմ նկարել կամ ինչ-որ հետաքրքիր ֆիլմ դիտել Չեմ սիրում, դաս անել և երբ ինձ ստիպում են ինչ որ բան անել։ Ես բարձրահասակ եմ եմ։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started