Հ տառի ուղագրություն

Լրացնել հ տառը, որտեղ անհրաժեշտ է: 

ա/ ընդհանուր, հով-ար (գլխարկի այն հատվածը, որը պաշտպանում է արևից), հով-անոց, հայթ-այթել, հայհոյել, Հովհաննես, հեղ-եղատ, հեղհեղուկ, խոր-ին, խորհել, օր-ներգ, հերթապահ, դազգահ, ընդհակառակը, ընդհատել, աշխարհազոր, համաշխարհային, ընդհուպ, ընդ-առաջ, արհամարհել: 

բ/ ապաշխարել, խորհուրդ, ընդ-ամենը, խորհրդակցել, աշխարհասփյուռ, ճանապարհային, շնորհալի, նիրհել, ճանապարհորդ, անշնորհք, տարաշխարհիկ, չնաշխարհիկ, չմշկասահք, աշխարհացունց, խորհրդածություն, մահճակալ, ընդ-արձակ, հոտ-ոտել, ամպհովանի, ողջախոհ

գ/ օրհնանք, արհավիր-ք, խոնարհվել, հեղ-եղել, անպատեհ, աշխարհակալ, հեկհեկալ, անհեթ-եթ, ան-արգանք, հոպոպ, ընդունակ, անհողդ-ողդ, ապաշնորհ, ընդհարվել, ընթ-անալ, ընդհանրություն, աշխարհիկ, մենաշնորհ, մեծ-արգո:

 

Տրված արմատներով կազմել բաղադրյալ բառեր:

Շնորհ-շնորհակալություն
ճանապարհ-ճանապարհային
աշխարհ-աշխարհագրություն
խոնարհ-խոնրհվել

Հեղինակ՝ alilitblog

Ես Լիլիթ Աղասարյան եմ։ Ես սիրում եմ խաղալ և անձրևոտ եղանակ, բայց իմ սիրած եղանակը ձմեռն է։Ազատ ժամանկ սիրում եմ նկարել կամ ինչ-որ հետաքրքիր ֆիլմ դիտել Չեմ սիրում, դաս անել և երբ ինձ ստիպում են ինչ որ բան անել։ Ես բարձրահասակ եմ եմ։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started