Գործնական աշխատանք

Լրացնել հետևյալ առածներում բացթողնված բառերը` դրանք ընտրելով տրվածներից:

Ծանր
, պաղ, լավսևանպտուղանուշզորավորշիտակարդարոսկե, լավ:

Լեզու կա անուշ է, լեզուն կա` լեղի:
Արդար յուղը ջրի տակ չի մնա:
Սպիտակ փողը սև օրվա համար է:
Խելքը ոսկե թագ է, ամեն մարդու գլխին չի լինում:
Անպտուղ ծառին քար գցող չի լինի:
Հեռավոր սուրբը զորավոր կլինի:
Ծանր քարը իր տեղում կմնա:
Լավ աղջիկը յոթ տղա արժե:
Շիտակ խոսքը հանաքով կասեն:
Լավ հնձվորը դաշտում  էլ կհնձի, սարում էլ:
Պաղ ապուր, շան կերակուր:

Հետևյալ առածների մեջ կետերի փոխարեն գրել նշված բառերի  հականիշները:
Ջահելի
 աչքով աղջիկ առ, ահելի աչքով`ձի:
Գիտունի հետ քար քաշի, անգետի հետ փլավ մի կեր:
Ծամը երկար, խելքը` կարճ:
Թոկի երկարն է լավ, խոսքի` կարճը:
Գիժը մի քար գցեց ծովը, հազար խելոք չկարողացան հանել:
Խոսքը մեծին, ջուրը` փոքրին:
Փորձված թանը անփորձ մածունից լավ է:
Սև սիրտ, սպիտակ ատամ:
Մինչև հաստը բարակի, բարակի հոգին դուրս կգա:
Թանկից էժանը չկա:

Տրված տեղանուններից -ացի, -յան և -ական ածանցներով կազմել նոր բառեր::

Սև ծով – Սևծովյան
Փոքր Ասիա – Փոքրասիական
Նոր Զելանդիա – Նորզելանդական
Միջին Ասիա – Միջինասիական
Հարավային Ամերիկա – հարավամերկյան
Արևմտյան Եվրոպա – արևմտաեվրոպական
Խաղաղ օվկիանոս – խաղաօվկյանոսյան
Հարավային Կորեա – Հարավկորեական

Կետերը փոխարինել ածականակերտ ածանցներով

Անկենդան, դժկամ, չխոսկան, տգետ, հայրական, կիսատ, փառավոր, վայրենի, աղոտ, արևելք, եռանդուն, ազդեցիկ, դողդոջուն, հնչյուն, համեղ:

Հեղինակ՝ alilitblog

Ես Լիլիթ Աղասարյան եմ։ Ես սիրում եմ խաղալ և անձրևոտ եղանակ, բայց իմ սիրած եղանակը ձմեռն է։Ազատ ժամանկ սիրում եմ նկարել կամ ինչ-որ հետաքրքիր ֆիլմ դիտել Չեմ սիրում, դաս անել և երբ ինձ ստիպում են ինչ որ բան անել։ Ես բարձրահասակ եմ եմ։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started