Գործնական աշխատանք

Տրաված ածանցավոր բառերում առանձնացնել արմատներն ու ածանցները

նրբին-նուրբ+ին
աշխարհիկ-աշխարհ+իկ
գերծանր-գեր+ծանր
շնորհք-շնորհ+ք
ապաբախտ-ապ+ա+բախտ
հարգանք-հարգ+ա+նք
սիրելի-սիրել+ի
մակերես-մակ+երես
ուսուցիչ-ուսուց+իչ
ընդհանուր-ընդհան+ուր
ամանեղեն-աման+եղեն
գալուստ-գալ+ուստ
օրհնանք-օրհնել+անք
երկրացի-երկիր+ցի
դպրոց-դպիր+ոց
նախագահ-նախ+գահ
սիրային-սեր+ային
դասական-դաս+ական
ելույթ-ել+ույթ
վարձու-վարձ+ու
արտերկիր-արտ+երկիր

Ctri+a արեք կերևա գրածս😘

Հեղինակ՝ alilitblog

Ես Լիլիթ Աղասարյան եմ։ Ես սիրում եմ խաղալ և անձրևոտ եղանակ, բայց իմ սիրած եղանակը ձմեռն է։Ազատ ժամանկ սիրում եմ նկարել կամ ինչ-որ հետաքրքիր ֆիլմ դիտել Չեմ սիրում, դաս անել և երբ ինձ ստիպում են ինչ որ բան անել։ Ես բարձրահասակ եմ եմ։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started