Պատմություն

.Ինչ են ուսումնասիրում, բացահայտում, ծանոթանալ հետևյալ տեսակետին, ամփոփել մի քանի նախադասությամբ:

  • Հնագետներ՝ այն մարդիկ են ,ովքեր բացահայտում են անցյալի նյութական հետքերը։Օրինակ՝ շենքերը,տաճարները և այլն։
  • Ազգագրագետներ այն մարդիկ են, որոնք ուսումնասիրում են ազգերի Դրամագետները այն մարդիկ են,ովքեր ուսումնասիրում են, հին ժամանակների գումարները, ինչ առևտուր է եղել շուկաներում։

2. Ընտրել ստորև ներկայացված ենթավերնագիրներից մեկը, օժանդակ աղբյուրներից օգտվելով ներկայացնել ձեր պատումը մեկ էջի սահմանում:
«Ներկայացնել, համեմատել մարդու առաջացման վարկածները»

1)Մարդն առաջացել է կապիկից։

Տարբեր ֆիլմերում ցույց են տալիս, թե ինչպես են կապիկները տարիների ընթացքում դարձել մարդ։ Նրանք շատ են աշխատել, շատ են ֆիզիկական աշխատանք կատարել եւ կամաց-կամաց բավականին ձևափոխություններից հետո ստացել են մարդու այժմյան կերպարանքը։

Այս նկարում երևում է,թե ինչպես է դա տեղի ունեցել։

2)Մարդուն ստեղծել է Աստված։

Այս վարկածով մարդուն և ամբողջ Երկիր մոլորակը ստեղծել է Աստված։Աստված մարդուն ստեղծել է հողից,այդ պատճառով ,երբ մարդ մահանում է նրան հանձնում են հողին։Առաջին մարդը եղել է Ադամը,հետո նրա կինը ՝Եվան։

Հիմա էլ մարդիկ իրար հետ վիճում են ,թե ինչից է առաջացել մարդը։

Ես հավատում եմ,որ մեզ ստեղծել է ամենակարող Աստված։

Հեղինակ՝ alilitblog

Ես Լիլիթ Աղասարյան եմ։ Ես սիրում եմ խաղալ և անձրևոտ եղանակ, բայց իմ սիրած եղանակը ձմեռն է։Ազատ ժամանկ սիրում եմ նկարել կամ ինչ-որ հետաքրքիր ֆիլմ դիտել Չեմ սիրում, դաս անել և երբ ինձ ստիպում են ինչ որ բան անել։ Ես բարձրահասակ եմ եմ։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started